פיתוח רכיבי אופטיקה

אופטיקה היא תחום בפיזיקה המתאר את התכונות וההתנהגות של האור ואת יחסי הגומלין בין אור לחומר.
אופטיקה מהווה חלק אינטגרלי מחיי היום-יום שלנו: עדשת העין האנושית פועלת על-פי עקרונות אופטיים, ותופעות רבות כגון הקשת בענן, פאטה מורגאנה (מיראז’), ההילה סביב הירח או השמש, ההבזק הירוק ועוד, הן תופעות אופטיות.
תחום האופטיקה מוקדש בדרך-כלל לתיאור ההתנהגות של אור נראה, או תת-אדום, ואור על-סגול; בגלל שהאור הינו קרינה אלקטרומגנטית, תופעות מקבילות מתרחשות גם בקרני רנטגן, קרינת מיקרוגל, גלי רדיו וסוגים אחרים של קרינה אלקטרומגנטית. לפיכך ניתן להתייחס לאופטיקה כאל תת-חתום של אלקטרומגנטיות. מספר תופעות אופטיות תלויות בטבעו הקוונטי של האור, ולפיכך תחומים מסוימים באופטיקה קשורים גם למכניקת הקוונטים.
בשל החשיבות הרבה של “מדע האור” ליישומים מעשיים, תחום מדע האופטיקה וההנדסה האופטית נוטים להיות רב-תחומיים. ניתן למצוא עיסוק במדע האופטיקה כחלק מתחומים רבים ושונים, כגון הנדסת חשמל, פיזיקה, רפואה, ועוד.

אנו ב PlasticAid בעלי ניסיון רב בתחום העיניים בפרט ובתחום האופטיקה הרפואית בכלל. במסגרת זו עסקנו בתכנון וביצור/ביצוע של עדשות א-ספריות לתוך העין, עדשות מתכוננות לעין, ומגוון התקני עזר לניתוחים אלו.
כמו כן אנו עוסקים בליווי תהליכי יצור המוני אופטי לתחום הרפואי – כמויות של מאות אלפי עדשות ויותר בדיוקים של חלקי מיקרון של המשטח האופטי.
אנו מכירים גם את התוכנות לסימולציה של מעבר אור כגון zemx ודומיהן, וכן עובדים עם מספר מתכננים אופטיים בתחום לפי דרישות הפרויקט הספציפי. כל המתואר לעיל הוא עדשות מפלסטיק,  מסוגים שונים המיועד לשימושים רפואיים (כולל השתלה לאורך זמן) ובשקיפות גבוהה.
רוב המידע שברשותנו חתום תחת חוזי סודיות מובנים, נשמח לתרום מניסיוננו להצלחת הפרוייקט שלכם.

pic-02 pic-03
מודל ראית העין לתוכנת הסימולציה

ציוד עזר להשתלה

 pic-09  pic-01
 עדשה מתכווננת להשתלה בעין   תהליך יצור (ציפוי) של עדשות