מיזמים בחברות סטרטאפ

ההאצה וההתקדמות הטכנולוגית שינתה את פניו של עולם הסטרטאפ. גם שם, בעולם בו לכאורה הכל אפשרי, המגמה היא להוכיח ישימות בכל מיזם חדש. לחבר את הרעיון למציאות.
כל מיזם סטרטאפ דורש התייחסות לתקציב, לצרכי שוק, לקהלי יעד, לטכנולוגיה להנדסה. כל ההיבטים הללו צריכים להילקח בחשבון מתוך הבנה שיש צורך בהוכחה מול יזמים ומשקיעים ביכולת אמיתית להוציא זאת אל הפועל.
ב Plastic-Aid תקבלו ליווי מקצועי במגוון תחומים, המעוף שלכם יחד עם הניסיון המעשי שלנו יקחו את הרעיון שלכם שלב קדימה ויציבו אותו על קרקע המציאות, יגרמו לו להתגשם.

iStock_000004834893Small
תחומי התמחות שלנו:
תוכנית עסקית- כל מיזם סטרטאפ מחייב תוכנית מובנית שכזו. בתוכנית זו חובה לתת את הדעת לתהליכים ההנדסיים, למורכבותם ולעלותם. אצלנו תקבלו תשובות לכל ההיבטים ההנדסיים של הפרוייקט בכדי שתוכלו להתייצב עם תוכנית עסקית ברורה עד הפרט האחרון.
פטנטים- כל נושא הפטנטים דורש ניסיון רב והבנה טכנולוגית עמוקה. ב Plastic-Aid ניתן לכם ליווי, סקירה ורישום של המיזם שלכם כפטנט.
מצגות למשקיעים- בכדי שמשקיעים ירצו לשים את כספם ברעיון שלכם, עליכם להציג אותו בפניהם בצורה ברורה ומקצועית. אנו נותנים שירות גם לבניית מצגת איכותית השמה דגשים על הפן הטכני/הנדסי בפרוייקט ומפשטת אותו.
Plastic-Aid מתמחה בליווי פרוייקטים משלב הרעיון עד הביצוע דרך אנליזות ממוחשבות ועד לפס הייצור. נשמח להעניק לכם את שירותינו.