יש לי רעיון, מה עושים?

fotolia_2604069“רעיונות טובים ישרדו”, אמר פעם קוונטין טרנטינו מהבמאים הגדולים והנערצים של הוליווד. ואכן זהו טיבם של רעיונות גדולים, או שהם שורדים את הזמן, או שבמבט לאחור הן נראים כפריצת דרך שהובילה לשינוי ולהתקדמות האנושות.

ודאי יצא לכם לא פעם לשמוע על רעיון או מיזם חדש, להכות על המצח ולומר “איך לא חשבו על זה קודם”? הרעיון נשמע כל כך גאוני בפשטותו, שאולי גם אתם יכלתם ליזום ולבצע אותו.

האמת כמו תמיד, קצת יותר מורכבת. וכל רעיון במיוחד כזה הכולל בתוכו טכנולוגיה והנדסה, צריך לעבור כמה תהליכים שנראים ממבט ראשון גדולים, מסובכים ולא ברורים, אך הם הכרחיים להבנת התהליך ולעבודה נכונה וחסכונית.

אנו ב- Plastic-Aid מתמחים בדיוק בזה. אנו מחפשים אתכם בעלי הרעיונות הגדולים, כדי ללוותכם ליישום מלא של החזון שלכם, של המוצר שלכם, מהרגע בו הוא צץ בראש עד לרגע המיוחל בו הוא יישב על המדפים.

אחת התופעות הנפוצות אצל בעלי רעיון הוא “התאהבות” ברעיון. תופעה זו נגרמת בשל אימוץ נקודת מבט צרה של בעל הרעיון ואולי סביבתו הקרובה. מה שמשותף לכל אלו שלא תמיד יש בהם את ההבנה הטכנית, ההנדסית, התקציבית או השיווקית, לדעת במה כרוך אותו רעיון והאם בכלל ניתן להוציא אותו אל הפועל ובאיזה תקציב.

המטרה שלנו ב- Plastic-Aid היא קודם כל לתת לכם נקודת מבט רעננה ומקצועית על הרעיון שלכם, לבדוק את כל היבטי ההתכנות שלו ולסייע לכם בביצוע שלו.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולהפוך חלום למציאות שעובדת.